piątek, 15 lutego 2013

Powitanie ~

Cześć i czołem ! 


Na dzień dobry powiem, że to mój pierwszy blog. Nigdy wcześniej niczego nie pisałam, więc chciałam spróbować swoich sił. Mam wenę i jestem kreatywna wtedy, gdy mi porządnie odbije palma i zacznę się cieszyć od tak do ściany. Często mówię i piszę coś bez ładu i składu, więc proszę nie gryźć tylko wytknąć mi błąd/poprawić mnie, jeśli coś będzie nie halo.

A teraz się przedstawię i powiem coś o sobie:

Nazywam się Marta i mam 17 lat. Od 4 lat interesuję się Japonią, mangami&anime, a od niespełna 2 lat Koreą, dramami i całkowicie muzyką azjatycką. Gdyby nie kolega to w ogóle mnie by tutaj nie było. Przez niego poznałam SHINee i Boyfriend'ów jako moje pierwsze zespoły koreańskie. Spodobała mi się muzyka, choreografia, teledyski i w ten sposób zabrnęłam dalej i wcale nie żałuję. Prócz tego uwielbiam czytać książki; paranormalne, fantasty, romanse pomieszane z akcją, kryminałem. Kolekcjonuję pocztówki z różnych zakątków świata. No i przy okazji kręci mnie architektura wnętrz 

Tyle z mojej strony. Będę się starała pisać dobre opowiadania, mile przyjmę krytykę i błędy, które miałabym poprawić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

POWRÓT

Cześć i czołem! Mam dla was ważne informacje, o ile jeszcze ktoś tu zagląda! Wiem, że baaardzo dawno nic tu nie dodawałam, wszystko s...